R1 – Tanulmány a tankönyvek és a tananyag 21. századi megfelelőségéről
A projekt célja a munkaerő-piaci igények megjelenítése a szakképzésben, a tanárok felkészítése arra, hogy a cégekkel együttműködve, általuk javasolt valós problémák megoldására irányuló projektfela
R2 – Projektalapú tanulás interdiszciplináris megközelítéssel – vegyes képzés tanárok számára
Ennek a munkafázisnak a célja a vegyes kurzus forrásainak (tananyag, e-learning környezet, tanulási tartalom és módszertan) kidolgozása a szakoktatók számára, hogy felkészítsék őket egy új, munkaer
R3 – Munkaerőpiac-orientált projektek a tanulók számára
A „reszponzív” jelző arra utal, hogy a tervezett diákprokjektek munkaerőpiaci igényekhez kapcsolódnak.
R4 Újrafelhasználható digitális mikro-learning tartalmak tárhelyének létrehozása a szakképzés számára
A Konzorcium modellt kíván kidolgozni a kiváló minőségű digitális mikro-learning tartalmak létrehozására, felhasználására és újrafelhasználására, amelyek kisebb ismeretanyagokat közvetítenek, és fe
R5 Minikurzusok, és a szakképzésben tanuló diákok projektjei
Kidolgozásra kerül az innovatív tanítási-tanulási módszeren alapuló modell terve, amely magában foglalja az újrafelhasználható digitális mikro-tanulási tartalmak előállítását és megosztását, valami
R6 -Digitális mikro-learning tartalmak fejlesztésének, közzétételének és újrafelhasználásának módszertana
Az R6 célja letölthető e-könyvek fejlesztése, 4 nyelven, amelyek elérhetőek a projekt honlapján, a partnerek weboldalain és más európai és nemzeti szakképzéssel kapcsolatos oktatási platformon.