A Konzorcium modellt kíván kidolgozni a kiváló minőségű digitális mikro-learning tartalmak létrehozására, felhasználására és újrafelhasználására, amelyek kisebb ismeretanyagokat közvetítenek, és fejlesztik a szakképzésben részt vevő tanulók szakmai, transzverzális és digitális készségeit. Az R4 célja egy web alapú alkalmazás tervezése és fejlesztése, amely a szakmai mikro-tanulási tartalmak online tárházaként működik, és amelyet a szakképző iskolákon belüli vagy kívüli szakértő tanárokból álló csoport kezelhet.

A tervezett eredmények, a digitális mikro-learning tartalmak (DMLC) innovatív jellege a következőkben nyilvánul meg:

  • moduláris: mikro digitális tanulási tartalomelemeket fejlesztése a szélesebb körű és hosszabb újrafelhasználhatóság érdekében
  • magas színvonalú: oktatási szakértő partner (iTStudy) felügyelete alatt zajló a tartalomkészítés, fókuszban a pedagógiával
  • multidiszciplináris: az R3-ban meghatározott projektek köré épülő tartalmi elemek különböző tantárgyakból kerülnek átvételre

Feladatok:

  • R4-A1: Nyílt Oktatási Források gyűjtése a kiválasztott témákhoz 
  • R4-A2: Újrahasznosítható, magas minőségű digitális mikor-tananyagok fejlesztése (DMLCs)
  • R4-A3: Többnyelvű online tárhely megtervezése és fejlesztése az újrahasznosítható digitális mikro-tananyagok számára (DMLCs).
  • R4-A4: A digitális mikor-tananyagok (DMLCs) megosztása a tárhelyen 3 európai országban

Fotó: Gerd Altmann